KLIKNIJ!

 Ogłoszenie 
forum
http://www.nicasil.eu/index.php

Poprzedni temat «» Następny temat
GRUBA DOTACJA BIEDNEGO ZWIĄZKU !
Autor Wiadomość
mms
Administrator



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 585
Wysłany: 2013-01-19, 02:01   GRUBA DOTACJA BIEDNEGO ZWIĄZKU !



CZEMU ZAJĄCE ? ODPOWIEM NA KONIEC


UCHWAŁA nr 296/2012 Zarządu Głównego Polskiego Związku Motorowego z dnia 24 listopada 2012 r.
w sprawie: przekazania środków w formie darowizny na rzecz Cieszyńskiego Klubu Motorowego w Cieszynie
Na podstawie § 31 ust. 2 pkt 16 i 18 Statutu Polskiego Związku Motorowego uchwala się, co
następuje:
§i
1. Zarząd Główny PZM po zapoznaniu się z wnioskiem Cieszyńskiego Klubu Motorowego w Cieszynie z dnia 8.11.2012 r. w sprawie przekazania w formie darowizny środków finansowych będących w dyspozycji Zarządu Głównego PZM, postanawia przekazać na rzecz Cieszyńskiego Klubu Motorowego w Cieszynie jako darowiznę środki finansowe w kwocie 552.252,22 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie dokończenia rozbudowy i wykonania prac towarzyszących na torze motocrossowym w Cieszynie, zgodnie z załączonym wnioskiem.
2. Zarząd Główny stwierdza, iż przedmiotowy wniosek Cieszyńskiego Klubu Motorowego w Cieszynie spełnia kryteria formalne określone w § 2 i 3 uchwały nr 92/2007 ZG PZM w sprawie zasad przyznawania dofinansowania lub darowizny w działalności statutowej Polskiego Związku Motorowego z dnia 17 listopada 2007 z późn. zmianami.
3. Zarząd Główny stwierdza, iż przedmiotowy wniosek uzyskał, zgodnie z § 2 ust. 3 powyższej uchwały ZG PZM, pozytywną opinię Zarządu Okręgowego PZM w Katowicach.
4. Udzielenie i rozliczenie darowizny podlega rygorom określonym uchwałą przywołaną w ust. 2.
§2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Za zgodność: Andrzej Witkowski
Otrzymują:
- Cieszyński Klub Motorowy
- Zarząd Okręgowy PZM w Katowicach
- Główna Komisja Sportu Motocyklowego
- Biura ZG PZM









NIEBAWEM/niedziela/ UMIESZCZĘ "CZĘŚĆ OPISOWĄ "DO NIN. TEMATU /BĘDZIE TEŻ WZMIANKA O ZAJĄCACH Z FOTO
 
     
kawaszaki0 
Forumowicz



Motocykl: KAWASAKI 250
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 21
Wysłany: 2013-01-19, 14:29   

Bardzo gruba dotacja, tylko ciekawe ile naprawde kasy pojdzie w tor itd a ile do kieszonki
 
     
mms
Administrator



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 585
Wysłany: 2013-01-19, 17:21   

http://tech.money.pl/prze...ych-636820.html


Remont i rozbudowa Toru Motocrossowego w Cieszynie szansą rozwoju sportów motorowych i rowerowych

nazwa beneficjenta: Cieszyński Klub Motorowy
nazwa województwa: śląskie
nazwa funduszu: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
nazwa programu operacyjnego: Śląski Program Regionalny
nr i nazwa działania: 9.3. Lokalna Infrastruktura sportowa
całkowita wartość projektu: 3 002 917,86 PLN
wartość wkładu unii europejskiej: 1 415 253,01 PLN



http://sjp.pwn.pl/slownik/2576989/szansa


SZANSA - «możliwość powodzenia w jakiejś sprawie lub zaistnienia jakichś pożądanych okoliczności»

Szansa- :) za pomocą stosunku liczby sukcesów do liczby wszystkich prób, oblicza się szansę, czyli stosunek liczby sukcesów do liczby porażek.
Można ją łatwo wyliczyć ze zwykłego prawdopodobieństwa:



CDN...
 
     
hondacr 
Obywatel Forum
hondacrf


Motocykl: Honda CRF 250 R 887
IMIĘ: Konrad
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 157
Skąd: Nowa Huta
Wysłany: 2013-01-19, 22:29   

Bawią sie panowie i tyle
 
     
mms
Administrator



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 585
Wysłany: 2013-01-20, 20:25   




wątek tylko dla dorosłych ! --


zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią proponuję poruszyć temat grubej dotacji związkowej na ..... . Nie będzie to temat przedstawiony w formie postu mającego swój początek i koniec. Początek -owszem już nakreślamy ,ale koniec tematu tej najgrubszej i chyba najbardziej zagadkowej -groteskowej w dziejach związku dotacji dopisze historia. Może to być historia podobna do historii "toru w Lublinie -niedawno opier ..go developerom za grosze czy toru Kielce w Miedzianej Górze naście lat temu zamienionego w bazar należącego do priv-klubu którego zawodnicy samochodziarze zapier..ą po całej Europie na treningi bo handel ważniejszy od ich sportu-albo tez całkiem inna historia PZMotowskiej "inwestycji".A my jedynie możemy pokusić się o jakieś prognozy tego przedsięwzięcia.Jeśli chodzi o moją wypowiedź to będzie ona całkowicie prywatna oparta na kilkudziesięcioletniej praktyce w "kontaktach"z tzw związkiem sportowym.Oparta o znajomość pewnych związkowych bossów ich zamierzeń- charakterów /często ku..skich !/ a najważniejsze oparta o kawałek zgłębionej teorii sportu i w szerszym zakresie kultury fizycznej,wraz z towarzyszącymi tym dziedzinom życia dziecięco-prostymi prawami i regułami.



ABY WYPRZEDZIĆ EWENTUALNE PRETENSJE KOLEGÓW Z NAD OLZY TO CHCIAŁBYM ABY WŁAŚCIWIE ODCZYTYWALI TE ZAPISY. NIE INTERESUJĄ NAS KWESTIE KTÓRE NIE POWINNY !!! - CZYLI CO DAŁ "JÓZEK" BRONEK" Z GMINY,CZY HERR HELMUT CZY SIR JOHN Z UNII EUROPEJSKIEJ- DAJĄ TO JE..Ć FRAJERÓW PO CAŁOŚCI ,BRAĆ I ROBIĆ CO TAM CHCECIE .

http://gazetacodzienna.pl...arcie-w-czerwcu
– Budowa cieszyńskiego toru to największa inwestycja nie tylko w dziejach naszego klubu, ale w historii Polskiego Związku Motorowego. Takiego obiektu, jak nad Olzą, nie ma w całej Polsce, a dążymy do tego by stał się jednym z najlepszych na naszym kontynencie – mówi Robert Hulbój, wiceprezes ds. marketingu Cieszyńskiego Klubu Motorowego, dodając, że w przyszłości działacze sportowi znad Olzy chcą organizować w Boguszowicach zawody rangi mistrzostw Europy, a nawet Mistrzostwa Świata.


INTERESUJE NAS TYLKO I WYŁĄCZNIE TA SKROMNA KWOTA BĘDĄCA UŁAMKIEM KOSZTÓW 3 MILIONOWYCH !!! TEGO WASZEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA

interesuje nas kwota 552.252,22 zł jaką rada starszych BEZUŻYTECZNYCH SZKODLIWYCH DLA SPORTU DYLETANTÓW -IGNORANTÓW wysupłała na te ......... a pisząc w uproszczeniu to czy owa darowizna nie świadczy czasem iż darczyńcy należą do "grupy ludzi upośledzonych"??? a jeśli tak to co oni tam robią. ???

TU NALEŻY POKUSIĆ SIĘ O ZDEFINIOWANIE POJĘCIA DARCZYŃCY - "DOBREGO WUJKA "

DOBRY WUJEK MOŻE BYĆ - 1. NAIWNYM SZCZERYM DOBRODUSZNYM "DOBRYM WUJKIEM"
2. GŁUPIM ALE BOGATYM "DOBRYM WUJKIEM"
3.CWANYM PRZEBIEGŁYM "DOBRYM WUJKIEM"/WĘSZĄCYM BIZNES/

znowu odwołam się do lat minionych i nie widzę w "wodzireju" dobrodusznego dobrego wujka - 25 lat i ni chu chu kasy na sport ! no może dawał na coroczne six dajs wyjebujące kasę wycieczki zbędnym panom doppelmarkom po świecie z ad hoc powoływaną kadrą, ale to też jakby nie było inwestycja dobrego wujka o ile nie w sport /bo jaki? do k..nędzy ?/ to w wyhodowanie mutanta /już niepoznającego ludzi sztyfta -a co będzie jak zasiądzie on na tronie ? :)/ - SWEGO NASTĘPCY - dobrze JEST TAK NA ZAŚ hodować i karmić z ręki następcę -gdyż po odejściu nie ma stresu,obaw i zagrożenia że taki "dziedzic tronu"będzie grzebał w dokumentach .Nie pogrzebie bo raz że przygłup pozbawiony zdolności analizy sytuacji,a po drugie to co wygrzebie to tez było nie było w tym uczestniczył :)


dalej kwestia "dobrego wujka"- głupi ? no nie bardzo bo potrafił skrupulatnie powiązać nici zależności
tak że bez grama sprzeciwu steruje tymi otaczającymi go lizodupami marionetkami jak nie lada marionetkarz

pozostaje ostatnia wersja "dobrego ..uja "

prześledźmy więc pewien SZTANDAROWY dokument TĘGICH GŁÓW OWOC PRAC DZIEŁO STULECIA -DOKUMENT ROZWOJU MOTOCYKLIZMU WPROWADZAJĄCY NAS W XXI WIEK /chciałoby się westchnąć o rzesz kurwa !!!/ PROFESJONALIŚCI STAWIAJĄ NA .... CZŁONKA :)

















OO TU MAMY PREMIOWANIE !



ŁADNE TO KOLOROWE Z OBRAZKAMI I W ORYGINALE SAME SIĘ TE STRONKI PRZESUWAJĄ TAKIE TO NOWOCZESNE -PREZENTACJA
http://www.slideshare.net...o?from=ss_embed

ALE O CZYMŚ NAJISTOTNIEJSZYM TA ZGRAJA OSZOŁOMÓW ZAPOMNIAŁA ? to w następnym poście "STRATEGIA "-W DWÓCH ZDANIACH ALE CZY BARANIE TORBY TO SĄ W STANIE POJĄĆ ?




foto. pastwisko koło Cieszyna :)




a tu troszkę o lokalizacji inwestycji






Cieszyn a Zawiercie wynosi 126 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 1 godz. 38 min.

Cieszyn a Warszawa wynosi 377 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 4 godz. 45 min.

Cieszyn a Olsztyn wynosi 572 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 7 godz. 23 min.

Cieszyn a Gdańsk wynosi 617 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 7 godz. 18 min.

Cieszyn a Szczecin wynosi 712 km.
Czas podróży PRZEZ BERLIN !!! wynosi w przybliżeniu 6 godz. 51 min.

Cieszyn a Poznań wynosi 409 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 5 godz. 4 min.

Cieszyn a Lublin wynosi 425 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 5 godz. 56 min.

Cieszyn a Kielce wynosi 242 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 3 godz. 24 min.

Cieszyn a Łódź wynosi 284 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 3 godz. 40 min.

Cieszyn a Białystok wynosi 575 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 7 godz. 3 min.

Cieszyn a Rzeszów wynosi 322 km.
Czas podróży wynosi w przybliżeniu 3 godz. 57 min.


cdn. niebawem
 
     
mms
Administrator



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 585
Wysłany: 2013-01-23, 21:18   

tymczasem powróćmy do rozpoczętego tematu. Jak na razie dyskusja nie rozwija się co też świadczyć może o całkowitej obojętności ze strony forumowiczów czyli motocyklistów. Ta obojętność stwarza wyśmienitą atmosferę-sprzyja tym którzy decydują o losach motocyklizmu w kraju. Żadnego sprzeciwu z dołu to hulaj dusza !

A teraz do rzeczy. Pokusiłem się zupełnie hobbystycznie / taka robótka za free -nie to co w "biurach"/ do wykonania kawałka mozolnej czasochłonnej "roboty.". Otóż zrobiłem coś o czym nawet nie śnił żaden "dyrektor motocyklowego sportu czy prezes od motocykli" /ALE PRZECIEŻ TE KU..Y NIE Z KONKURSU -CZYLI NIE NAJLEPSI NAJZDOLNIEJSI I AMBITNI ,A Z NEPOTYZMU -CZYLI PO ZNAJOMOŚCI-więc głębie !!!! SKĄD IM WIEDZIEĆ ,ŻE OD TAKIEJ ANALIZY POWINIEN GŁĄB JEDEN Z DRUGIM ZACZYNAĆ PRACĘ W TYM BAŁAGANIE I TWORZENIE JAKIEJKOLWIEK "STRATEGII"-czytaj.FARMAZONU !
Zebrałem dane z list startowych z wyników i innych materiałów już archiwalnych zbieranych przez ludzi / PORZĄDNYCH LUDZI -PASJONATÓW ! :) ZA POMOC DZIĘKUJĘ!/materiałów prasowych i innych na podstawie których mogłem dokonać analizy średniej wieku zawodnika uczestnika zawodów motocyklowych pzm na przełomie lat 1980 - 2012. miało to na celu sprawdzenie jak kształtowała się średnia wieku polskiego motocyklisty -sportowca we wspomnianym czas okresie w istniejących wówczas dyscyplinach. Oczywiście nie będę tego obrazował w sposób arcy dokładny -gdyż takie dokładne badania kosztują /podaję nepotom linki http://www.bbias.com.pl/ , http://www.analizystatyst...CFdG5zAodlnIAnA itp .jest mnóstwo w sieci firm które mogą dokonać takich badań w sposób profesjonalny ale odpłatnie-czyli trzeba by prosić głównego"agenta"o zgodę na to i podpisanie ewentualnej fakturki :) I OCZYWIŚCIE TRZEBA BY DAĆ WSZELKIE DANE Z ARCHIWUM BAJZLU A MODNE BYŁO "PALENIE"WSZELKICH ARCHIWÓW A W SZCZEGÓLNOŚCI TAKICH KTÓRE MIAŁY SPORO "INFO"O CELACH WYCIECZEK . Z DRUGIEJ ZAŚ STRONY TO JAK CZYTAĆ PÓŹNIEJ TAKIE OPRACOWANIE STATYSTYCZNE JAK TO TRZEBA ROZUMIEĆ CHOĆ TROSZKĘ :)

DANE UZYSKANO WYKORZYSTUJĄC NAJPROSTSZE METODY OBLICZEŃ POSIŁKUJĄC SIĘ PODRĘCZNIKAMI /Wybrane metody statystyczne w naukach o wychowaniu fizycznym i sporcie.
Czesław Lewicki, Edyta Obodyńska, Marcin ObodyńskiJacek Koronacki, Jan Mielniczuk: Statystyka dla studentów kierunków technicznych i przyrodniczych. Warszawa: WNT, 2001/





jak już wcześniej wspomniałem nie będzie tu szczegółów a przedstawię najistotniejszy wynik tych wyliczeń.


ŚREDNIA WIEKU POLSKIEGO MOTOCYKLISTY W 2012 ROKU JEST WYŻSZA O PONAD 5,7/12 ROKU OD MOTOCYKLISTY UPRAWIAJĄCEGO SPORT MOTOCYKLOWY W POLSCE W 1985 ROKU !!!

- TO JEST TRAGICZNA WIADOMOŚĆ DLA OSÓB KTÓRYM TE DYSCYPLINY SĄ BLISKIE SERCU





Mając na uwadze prawidłowość że kariera sportowa motocyklisty powinna być planowana na 8-12 lat, tak aby najlepsze wyniki zawodnik osiągał w pełni rozwoju biologicznego to STATYSTYCZNIE RZECZ UJMUJĄC POŁOWA "KARIERY"SPORTOWEJ POLSKIEGO MOTOCYKLISTY ZOSTAJE ZMARNOWANA Z PRZYCZYN NIE ZALEŻNYCH OD NIEGO .




JAKI TO MA ZWIĄZEK Z ZAJĄCAMI ZE ZMARNOWANĄ "FURĄ" PIENIĘDZY I Z PANUJĄCĄ RADĄ NEPOTÓW -DYLETANTÓW OPISZE NIEBAWEM.

ZŁOTE LATA DOSKONAŁEJ ŚREDNIEJ WIEKU MOTOCYKLISTY POLSKIEGO ZAWDZIĘCZAMY "EPOCE SIMSONA" -TAK NAZYWAM TE LATA W KTÓRYCH ISTNIAŁA FEDERACJA UTOŻSAMIAJĄCA SIĘ ZE SPORTEM I DĄŻĄCA DO REALIZACJI ZADAŃ KTÓRYCH SIĘ W ÓWCZESNYCH CZASACH PODJĘŁA. INNI LUDZIE INNY ŚWIAT.... ECH!!!

NIEBAWEM CD. I MÓJ POMYSŁ NA STRATEGIĘ






 
     
Michał
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-24, 08:52   

A co tu komentować ... . Beneficjent roz..bał fundusze unijne a teraz 'koledzy' dołożą by nie musiał oddawać (z odsetkami). Historia: CKM buduje tor motocrossowy (2011) informacje jakie wtedy spływały: klub dostanie wielkie dofinansowanie z łuni i ma go wesprzeć miasto. Trzeba w jakiś sposób zabłyszczeć na arenie motocyklowej, więc płaci (nie mało) zawodnikom z Polski aby zdobyć Klubowego Mistrza Polski (przypomnę, że nie w motocrossie lecz w ENDURO!). I tak kasa łuni i miasta idzie nie na ten cel na który została przeznaczona.






Więc zamiast ponieść odpowiedzialność za rozstrwonienie kasy, zwrócili się o pomoc do związku. p. Marek wraz z potomkiem na pewno poparli, bo przecież loty by się skończyły. Jeszcze wrócę do 2011 roku i przypomnę swój felieton odnośnie rozpoczęcia sezonu MP Enduro. Nagle mistrz Polski robi pierwsza imprezę bo najłatwiej porozstawiać swoich zawodników po klasach aby zdobywali najwięcej punktów (junior w E1, motocyklem 2504T w E2, itd). No i jeszcze egzekwowanie przepisów nie zawartych w regulaminie. Co spowodowało, że zawodnicy CKM-u zostali niedopuszczeni, ale za wstawiennictwem Marka rano już wyjeżdżają na oponach "crossowych".
CKM nadal w 2012 próbował zająć I miejsce w Enduro, ale szczwanego Lisa i tak nie pokonał.
Ta darowizna mogła pójść naprawdę na motocross, na rozbudowy, budowy lub utrzymanie wielu torów a tak poszła w sport motocyklowy - ENDURO. Może i dobrze, bo gdyby Cieszyński Klub M"Crossowy" nie wystawiał swoich zawodników w Enduro to frekwencja w MP była by "poniżej mizernoty". Więc za te dwa lata i może za ten sezon trzeba było wreszcie zapłacić, bo CKM dobrze robi sportowcom i dyscyplinie i oblataczowi.
Lecz w kadrze nie znajdą się zawodnicy z 'konkurencyjnego' klubu z Cieszyna - taka mała dygresja.


[ Dodano: 2013-01-31, 23:18 ]
W ramach uzupełnienia, aby komentarz nie był jednostronnym punktem widzenia.
Znalezione w internecie:
http://www.mosir-cieszyn....i-klub-motorowy
"
Aktualnie ta wizja zaczęła się urzeczywistniać. Zarząd Klubu podpisał umowę użyczenia z Polskim Związkiem Motorowym dawnego toru motocrossowego Cieszyn-Boguszowice, o łącznej powierzchni 11,1065 ha. Został opracowany projekt pod nazwą "Remont i rozbudowa Toru Motocrossowego w Cieszynie szansą rozwoju sportów motorowych i rowerowych" zgodny z działaniem 9.3. Lokalna infrastruktura sportowa Priorytetu IX RPO, którego głównym celem jest poprawa warunków aktywnego spędzania czasu wolnego. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz Polskiego Związku Motorowego w Warszawie.
"
Zapewne jest to wpis z 2011 r. a zatem dlaczego już wówczas PZM nie podjął uchwały o dofinansowaniu budowy?, tylko po dwóch latach robi "darowiznę".

Zaproszenie do startów w 2010 r.:
http://www.scigacz.pl/Cie...ikow,11728.html
Zaproszenie w 2011 r.:
http://www.olekmotocykle....y_oglasza_nabor

SZKODA, że nasze miasto NAM nie rozdaje takich pieniążków:
http://www.um.cieszyn.bip...lacznika=905791
http://www.um.cieszyn.bip...lacznika=895421
 
     
mms
Administrator



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 585
Wysłany: 2019-10-03, 11:11   

szczegóły wkrótce

https://www.pzm.pl/news/2...skladania-ofert



Polski Związek Motorowy z siedzibą w Warszawie (02-518) przy ul. Kazimierzowskiej 66 zaprasza do składania ofert w celu wyłonienia dzierżawcy obiektu toru motocrossowego w Cieszynie Boguszowicach zlokalizowanego przy ulicy Motokrosowej.

Treść oferty

Oferty powinny zawierać:

krótką prezentację oferenta i jego doświadczenie w zakresie działalności w dziedzinie sportów motorowych oraz organizacji wydarzeń sportowych,
określenie sposobu korzystania z dzierżawionego obiektu,
informację na temat koncepcji wykorzystywania obiektu przez oferenta w szczególności do rozwoju i promowania sportu motorowego na terenie woj. Śląskiego,
cenę oferowaną za dzierżawę obiektu wyrażoną w PLN,
informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru KRS,
pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

Oferty powinny być podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu składającego ofertę.

Oferty nie spełniające powyższych wymogów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Termin składania ofert

Oferty prosimy składać w terminie do dnia 21 pażdziernika 2019 r. Decyduje data doręczenia oferty.

Sposób składania ofert

Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Tor Motocross Cieszyn” należy składać osobiście (w godzinach 8.00-16.00), przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru lub pocztą kurierską za potwierdzeniem odbioru w siedzibie Polskiego Związku Motorowego przy ul. Kazimierzowskiej 66, 02-518 Warszawa.

Wyjaśnienia treści złożonych ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe.

Polski Związek Motorowy, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Kryteria wyboru ofert

Oferty oceniane będą pod kątem:

możliwości realizacji zaproponowanej koncepcji wykorzystania obiektu,
sposobu promowania i budowania zasięgu obiektu do uprawiania sportu motorowego,
zaproponowanej przez oferenta ceny.

Maksymalny okres związania ofertą

Oferent jest związany złożoną ofertą do chwili zawiadomienia go o wyborze innej oferty, nie dłużej jednak niż przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

Termin wybory oferty

Wybór oferty dokonany zostanie do dnia 8 listopada 2019 r.

Informacje dodatkowe

Polski Związek Motorowy zastrzega sobie prawo do:

negocjacji w sprawie złożonych ofert,
przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny,
niedokonania wyboru żadnej ze złożonych ofert,
rezygnacji z zawarcia umowy na sprzedaż praw medialnych,
odwołania konkursu ofert bez podania przyczyny.

Termin powiadomienia o wyborze oferty

Oferenci zostaną powiadomieni o wyborze oferty niezwłocznie po dokonaniu wyboru.

Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie również zamieszczone w siedzibie Polskiego Związku Motorowego przy ul. Kazimierzowskiej 66 w Warszawie (02-518) oraz na stronie www.pzm.pl.
  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Bałwanki

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystanie ze strony oznacza akceptacje regulaminu.
Administracja forum nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć oraz materiały zamieszczane przez użytkowników.
Kopiowanie wszelkich treści zawartych na forum zabronione!
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9